Interkulturní vzdělávání : příručka nejen pro středoškolské pedagogy : projekt Varianty / [Jan Buryánek ... et al.]
Metodická příručka pro učitele na středních školách, kterým slouží jako podpůrný materiál k výuce zaměřené na různé sociokulturní skupiny na území ČR.
V úvodu se seznámíme s cílem a metodami interkulturního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly se zabývají různými etnickými a sociokulturními skupinami v ČR, kterými jsou: Romové, Židé, Vietnamci, Ukrajinci, Bělorusové, muslimové, uprchlíci a migranti, gayové a lesbičky. Každá kapitola obsahuje výukový text pro učitele a cvičení pro studenty. Samostatnou přílohou k příručce je kniha Kapitoly z dějin Romů.
Record details
- ISBN: 80-7106-614-1
- Physical Description: 518, 84 s. : il. ; 32 cm
- Publisher: Praha : Člověk v tísni - společnost při České televizi, c2002
Content descriptions
| General Note: | Vyd. Člověk v tísni, společnost při ČT v nakl. Lidové noviny |
| Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy |
| Formatted Contents Note: | Kapitoly z dějin Romů / Jana Horváthová |
Search for related items by subject
| Genre: | příručky |
Available copies
- 4 of 4 copies available at Common Catalog SPOK.
Holds
- 0 current holds with 4 total copies.
Other Formats and Editions
Show Only Available Copies
| Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
|---|---|---|---|---|---|
| Terezin Initiative Institute | 3684 | 4594303684 | Knihovna ITI | Available | - |
| Jabok Library | Soc-6.2 | 424480010599 | Odborná literatura | Reference | - |
| Varianty | IKV Met In | 4605400709 | Šafaříkova 17 - 5. patro, IKV | Available | - |
| Varianty | IKV Met In | 4605400710 | Šafaříkova 17 - 5. patro, IKV | Available | - |
Electronic resources
Version of Resource: http://www.varianty.cz/cdrom/
- Online verze
Summary:
Metodická příručka pro učitele na středních školách, kterým slouží jako podpůrný materiál k výuce zaměřené na různé sociokulturní skupiny na území ČR.
V úvodu se seznámíme s cílem a metodami interkulturního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly se zabývají různými etnickými a sociokulturními skupinami v ČR, kterými jsou: Romové, Židé, Vietnamci, Ukrajinci, Bělorusové, muslimové, uprchlíci a migranti, gayové a lesbičky. Každá kapitola obsahuje výukový text pro učitele a cvičení pro studenty. Samostatnou přílohou k příručce je kniha Kapitoly z dějin Romů.
V úvodu se seznámíme s cílem a metodami interkulturního vzdělávání. Jednotlivé kapitoly se zabývají různými etnickými a sociokulturními skupinami v ČR, kterými jsou: Romové, Židé, Vietnamci, Ukrajinci, Bělorusové, muslimové, uprchlíci a migranti, gayové a lesbičky. Každá kapitola obsahuje výukový text pro učitele a cvičení pro studenty. Samostatnou přílohou k příručce je kniha Kapitoly z dějin Romů.