Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ / Iva Jungwirthová
Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole.
Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti a návody z praxe. Podle autorky téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Důležitá není diagnóza, ale jak dítě se sluchadly nebo s kochleárním implantátem vnímá mluvenou řeč. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Record details
- ISBN: 978-80-262-0944-7
- Physical Description: 191 stran : ilustrace, 1 mapa ; 21 cm
- Edition: Vydání první
- Publisher: Praha : Portál, 2015
Content descriptions
| Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy |
Search for related items by subject
| Genre: | příručky případové studie handbooks and manuals case studies |
Available copies
- 0 of 1 copy available at Common Catalog SPOK.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
| Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
|---|---|---|---|---|---|
| Jabok Library | PeS-5.2 /J | 424480037979 | Odborná literatura | Checked out | 30.12.2025 |
| LDR | 05467nam a2201249 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 24320 | ||
| 003 | CZ-PrJAB | ||
| 005 | 20161220131223.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 151014s2015 xr ab e f 000 0 cze | ||
| 015 | . | ‡acnb002737568 | |
| 020 | . | ‡a978-80-262-0944-7 ‡q(brožováno) | |
| 035 | . | ‡a(CZ PrSKC)nkc20152737568 | |
| 035 | . | ‡a(OCoLC)944217380 | |
| 040 | . | ‡aABA001 ‡bcze ‡dOLA001 ‡erda | |
| 072 | 7. | ‡a376 ‡xVýchova a vzdělávání zvláštních skupin osob ‡2Konspekt ‡922 | |
| 080 | . | ‡a376 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a316.344.6-056.263-053.2 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a616-07 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a616-74/-76 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a316.77:81'42 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.04 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.043.2 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a373.24 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a373.3 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a(035) ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a(078.7) ‡2MRF | |
| 100 | 1 | . | ‡aJungwirthová, Iva, ‡d1966- ‡7xx0095734 ‡4aut |
| 245 | 1 | 0. | ‡aDítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ / ‡cIva Jungwirthová |
| 250 | . | ‡aVydání první | |
| 264 | 1. | ‡aPraha : ‡bPortál, ‡c2015 | |
| 300 | . | ‡a191 stran : ‡bilustrace, 1 mapa ; ‡c21 cm | |
| 336 | . | ‡atext ‡btxt ‡2rdacontent | |
| 337 | . | ‡abez média ‡bn ‡2rdamedia | |
| 338 | . | ‡asvazek ‡bnc ‡2rdacarrier | |
| 504 | . | ‡aObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | |
| 520 | . | ‡aAutorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. | |
| 520 | . | ‡aZdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti a návody z praxe. Podle autorky téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Důležitá není diagnóza, ale jak dítě se sluchadly nebo s kochleárním implantátem vnímá mluvenou řeč. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
| 650 | 0 | 7. | ‡aspeciální pedagogika ‡7ph116230 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aděti se sluchovým postižením ‡7ph116186 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡adiagnostika (lékařství) ‡7ph114312 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡akompenzační pomůcky ‡7ph121759 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡akomunikační dovednosti ‡7ph180925 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aspeciální vzdělávací potřeby ‡7ph754025 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aintegrovaná výchova a vzdělávání ‡7ph121132 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡amateřské školy ‡7ph122683 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡azákladní školy ‡7ph116795 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aspecial education ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡ahearing impaired children ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡amedical diagnostics ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡acompensatory aids ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡acommunication skills ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aspecial educational needs ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aintegrated education ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡akindergartens ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aelementary schools ‡2eczenas |
| 655 | 7. | ‡apříručky ‡7fd133209 ‡2czenas | |
| 655 | 7. | ‡apřípadové studie ‡7fd133208 ‡2czenas | |
| 655 | 9. | ‡ahandbooks and manuals ‡2eczenas | |
| 655 | 9. | ‡acase studies ‡2eczenas | |
| 910 | . | ‡aABG312 | |
| 901 | . | ‡a24320 ‡b ‡c24320 ‡tbiblio | |