Jak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě / Martina Tesařová a kol.
Při každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat.
U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Record details
- ISBN: 978-80-262-1047-4
- Physical Description: 166 stran ; 23 cm
- Edition: Vydání první
- Publisher: Praha : Portál, 2016
Content descriptions
| Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografické odkazy |
Search for related items by subject
| Genre: | případové studie příručky case studies handbooks and manuals |
Available copies
- 1 of 1 copy available at Common Catalog SPOK.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
| Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
|---|---|---|---|---|---|
| Jabok Library | Ped-4.4/T | 424480038859 | Odborná literatura | Available | - |
Summary:
Při každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat.
U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno.
U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno.