Jak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě / Martina Tesařová a kol.
Při každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat.
U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Record details
- ISBN: 978-80-262-1047-4
- Physical Description: 166 stran ; 23 cm
- Edition: Vydání první
- Publisher: Praha : Portál, 2016
Content descriptions
| Bibliography, etc. Note: | Obsahuje bibliografické odkazy |
Search for related items by subject
| Genre: | případové studie příručky case studies handbooks and manuals |
Available copies
- 1 of 1 copy available at Common Catalog SPOK.
Holds
- 0 current holds with 1 total copy.
Show Only Available Copies
| Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
|---|---|---|---|---|---|
| Jabok Library | Ped-4.4/T | 424480038859 | Odborná literatura | Available | - |
| LDR | 05532nam a2201309 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 24315 | ||
| 003 | CZ-PrJAB | ||
| 005 | 20161228102341.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 160113s2016 xr e f 000 0 cze | ||
| 015 | . | ‡acnb002772121 | |
| 020 | . | ‡a978-80-262-1047-4 ‡q(brožováno) | |
| 035 | . | ‡a(CZ PrSKC)nkc20162772121 | |
| 040 | . | ‡aABA001 ‡bcze ‡dOLA001 ‡erda | |
| 072 | 7. | ‡a37 ‡xVýchova a vzdělávání ‡2Konspekt ‡922 | |
| 080 | . | ‡a373.3 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a373.3.011.3-052-056.49 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.064 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.091.252 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.064.2 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.091.5 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a37.018.26 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a316.772.4:37 ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a(078.7) ‡2MRF | |
| 080 | . | ‡a(035) ‡2MRF | |
| 100 | 1 | . | ‡aTesařová, Martina ‡7pna2016908927 ‡4aut |
| 245 | 1 | 0. | ‡aJak na žáky : ‡bzvládání náročných situací ve třídě / ‡cMartina Tesařová a kol. |
| 250 | . | ‡aVydání první | |
| 264 | 1. | ‡aPraha : ‡bPortál, ‡c2016 | |
| 300 | . | ‡a166 stran ; ‡c23 cm | |
| 336 | . | ‡atext ‡btxt ‡2rdacontent | |
| 337 | . | ‡abez média ‡bn ‡2rdamedia | |
| 338 | . | ‡asvazek ‡bnc ‡2rdacarrier | |
| 504 | . | ‡aObsahuje bibliografické odkazy | |
| 520 | . | ‡aPři každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat. | |
| 520 | . | ‡aU každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno. | |
| 650 | 0 | 7. | ‡azákladní školy ‡7ph116795 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aproblémoví žáci ‡7ph274386 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aklima školy ‡7ph249611 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aškolní třídy ‡7ph332181 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aučitel a žák ‡7ph126980 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aškolní kázeň ‡7ph127809 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡arodina a škola ‡7ph125181 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡apedagogická komunikace ‡7ph115702 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aelementary schools ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aproblem pupils ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aschool environment ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aschool classes ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡ateacher and learner ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡aschool discipline ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡ahome and school ‡2eczenas |
| 650 | 0 | 9. | ‡acommunication in learning and scholarship ‡2eczenas |
| 655 | 7. | ‡apřípadové studie ‡7fd133208 ‡2czenas | |
| 655 | 7. | ‡apříručky ‡7fd133209 ‡2czenas | |
| 655 | 9. | ‡acase studies ‡2eczenas | |
| 655 | 9. | ‡ahandbooks and manuals ‡2eczenas | |
| 910 | . | ‡aABG312 | |
| 901 | . | ‡a24315 ‡b ‡c24315 ‡tbiblio | |