Catalog

Record Details

Catalog Search



Jak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě  Cover Image Book Book

Jak na žáky : zvládání náročných situací ve třídě / Martina Tesařová a kol.

Summary:

Při každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat.
U každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno.

Record details

  • ISBN: 978-80-262-1047-4
  • Physical Description: 166 stran ; 23 cm
  • Edition: Vydání první
  • Publisher: Praha : Portál, 2016

Content descriptions

Bibliography, etc. Note:
Obsahuje bibliografické odkazy
Subject: základní školy
problémoví žáci
klima školy
školní třídy
učitel a žák
školní kázeň
rodina a škola
pedagogická komunikace
elementary schools
problem pupils
school environment
school classes
teacher and learner
school discipline
home and school
communication in learning and scholarship
Genre: případové studie
příručky
case studies
handbooks and manuals

Available copies

  • 1 of 1 copy available at Common Catalog SPOK.

Holds

  • 0 current holds with 1 total copy.
Show All Copies
Location Call Number / Copy Notes Barcode Shelving Location Status Due Date
Jabok Library Ped-4.4/T 424480038859 Odborná literatura Available -

LDR 05532nam a2201309 i 4500
00124315
003CZ-PrJAB
00520161228102341.0
007ta
008160113s2016 xr e f 000 0 cze
015 . ‡acnb002772121
020 . ‡a978-80-262-1047-4 ‡q(brožováno)
035 . ‡a(CZ PrSKC)nkc20162772121
040 . ‡aABA001 ‡bcze ‡dOLA001 ‡erda
072 7. ‡a37 ‡xVýchova a vzdělávání ‡2Konspekt ‡922
080 . ‡a373.3 ‡2MRF
080 . ‡a373.3.011.3-052-056.49 ‡2MRF
080 . ‡a37.064 ‡2MRF
080 . ‡a37.091.252 ‡2MRF
080 . ‡a37.064.2 ‡2MRF
080 . ‡a37.091.5 ‡2MRF
080 . ‡a37.018.26 ‡2MRF
080 . ‡a316.772.4:37 ‡2MRF
080 . ‡a(078.7) ‡2MRF
080 . ‡a(035) ‡2MRF
1001 . ‡aTesařová, Martina ‡7pna2016908927 ‡4aut
24510. ‡aJak na žáky : ‡bzvládání náročných situací ve třídě / ‡cMartina Tesařová a kol.
250 . ‡aVydání první
264 1. ‡aPraha : ‡bPortál, ‡c2016
300 . ‡a166 stran ; ‡c23 cm
336 . ‡atext ‡btxt ‡2rdacontent
337 . ‡abez média ‡bn ‡2rdamedia
338 . ‡asvazek ‡bnc ‡2rdacarrier
504 . ‡aObsahuje bibliografické odkazy
520 . ‡aPři každodenní práci se žáky se učitelé setkávají s různými náročnými situacemi. Formou krátkých příběhů z praxe představuje kniha způsob, jak se s těmito situacemi lze vypořádat.
520 . ‡aU každé z nich je uvedeno několik možných řešení (dobrých i různým způsobem rizikových) ze strany pedagoga, která jsou následně rozebrána z hlediska dopadu na žáka a jeho výchovu, na třídní kolektiv a atmosféru, která v něm panuje, a na celý učitelský sbor a školu. U většiny situací je připojena krátká teoretická část věnující se dovednosti nebo postupu, který je pro danou situaci vhodný (odmítnutí nereálného požadavku, teorie ledovců apod.), ale i legislativní rámec dané problematiky. Kniha obsahuje užitečné kontakty na krizová centra zajišťující podporu dětem či dospělým v ohrožení. Nakladatelská anotace. Kráceno.
65007. ‡azákladní školy ‡7ph116795 ‡2czenas
65007. ‡aproblémoví žáci ‡7ph274386 ‡2czenas
65007. ‡aklima školy ‡7ph249611 ‡2czenas
65007. ‡aškolní třídy ‡7ph332181 ‡2czenas
65007. ‡aučitel a žák ‡7ph126980 ‡2czenas
65007. ‡aškolní kázeň ‡7ph127809 ‡2czenas
65007. ‡arodina a škola ‡7ph125181 ‡2czenas
65007. ‡apedagogická komunikace ‡7ph115702 ‡2czenas
65009. ‡aelementary schools ‡2eczenas
65009. ‡aproblem pupils ‡2eczenas
65009. ‡aschool environment ‡2eczenas
65009. ‡aschool classes ‡2eczenas
65009. ‡ateacher and learner ‡2eczenas
65009. ‡aschool discipline ‡2eczenas
65009. ‡ahome and school ‡2eczenas
65009. ‡acommunication in learning and scholarship ‡2eczenas
655 7. ‡apřípadové studie ‡7fd133208 ‡2czenas
655 7. ‡apříručky ‡7fd133209 ‡2czenas
655 9. ‡acase studies ‡2eczenas
655 9. ‡ahandbooks and manuals ‡2eczenas
910 . ‡aABG312
901 . ‡a24315 ‡b ‡c24315 ‡tbiblio

Additional Resources