Vademecum asistenta pedagoga / Jitka Kendíková
Asistent se stává stále častěji součástí výuky na základních i středních školách. Praxe však přináší stále více otázek, na které chybějí odpovědi. Jaká je přesně role asistenta? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem? Jak může škola získat finance potřebné pro vytvoření takové funkce? To jsou jen některé z otázek, na které se publikace snaží dát odpověď. Zaměřuje se na aktuální téma související s prací asistenta pedagoga a se začleňováním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd.Autorka knihy vychází při psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na různých typech škol. Kniha, přehledně členěná do jednotlivých tematicky zaměřených kapitol, se zabývá např. otázkou legislativy, náplně práce, spolupráce s učitelem a ředitelem školy, ohodnocení, etiky, rizik spojených s tímto povoláním, ale např. i nejčastějších diagnóz žáku se speciálními vzdělávacími potřebami. Čtenáři zde najdou ukázkové Individuální vzdělávací plány, Plány pedagogické podpory a také mnoho příkladů, jak řešit konkrétní situace při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Kniha je určena pro asistenty pedagoga (začínající i ty již zkušené), pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou. Užitečné informace tu najdou i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Record details
- ISBN: 978-80-88163-12-1
- Physical Description: 126 stran ; 21 cm
- Edition: Vydání první
- Publisher: Praha : Pasparta, [2016]
- Copyright: ©2016
Search for related items by subject
| Subject: | integrovaná výchova a vzdělávání asistenti pedagogů speciální vzdělávací potřeby |
| Genre: | příručky |
Available copies
- 2 of 2 copies available at Common Catalog SPOK.
Holds
- 0 current holds with 2 total copies.
Show All Copies
| Location | Call Number / Copy Notes | Barcode | Shelving Location | Status | Due Date |
|---|---|---|---|---|---|
| Jabok Library | Ped-3.9/K | 424480038265 | Odborná literatura | Available | - |
| Jabok Library | Ped-3.9/K | 424480038770 | Odborná literatura | Available | - |
| LDR | 02721nam a2200337 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 24018 | ||
| 003 | CZ-PrJAB | ||
| 005 | 20160601092400.0 | ||
| 008 | 160525t20162016xr |||||||||||||||||cze d | ||
| 020 | . | ‡a978-80-88163-12-1 ‡q(brožováno) : ‡c250.00 Kč | |
| 035 | . | ‡a(CZ PrSKC)KN3116000000357125 | |
| 040 | . | ‡aUHG001 ‡bcze ‡erda | |
| 072 | 7. | ‡a376 ‡xVýchova a vzdělávání zvláštních skupin osob ‡2Konspekt ‡922 | |
| 080 | . | ‡a376 | |
| 100 | 1 | . | ‡aKendíková, Jitka ‡7ola2011627733 ‡4aut |
| 245 | 1 | 0. | ‡aVademecum asistenta pedagoga / ‡cJitka Kendíková |
| 250 | . | ‡aVydání první | |
| 264 | 1. | ‡aPraha : ‡bPasparta, ‡c[2016] | |
| 264 | 4. | ‡c©2016 | |
| 300 | . | ‡a126 stran ; ‡c21 cm | |
| 336 | . | ‡atext ‡btxt ‡2rdacontent | |
| 337 | . | ‡abez média ‡bn ‡2rdamedia | |
| 338 | . | ‡asvazek ‡bnc ‡2rdacarrier | |
| 520 | 2 | . | ‡aAsistent se stává stále častěji součástí výuky na základních i středních školách. Praxe však přináší stále více otázek, na které chybějí odpovědi. Jaká je přesně role asistenta? Jaký je rozdíl mezi asistentem pedagoga a osobním asistentem? Jak může škola získat finance potřebné pro vytvoření takové funkce? To jsou jen některé z otázek, na které se publikace snaží dát odpověď. Zaměřuje se na aktuální téma související s prací asistenta pedagoga a se začleňováním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd.Autorka knihy vychází při psaní ze své mnohaleté zkušenosti s inkluzivním vzděláváním na různých typech škol. Kniha, přehledně členěná do jednotlivých tematicky zaměřených kapitol, se zabývá např. otázkou legislativy, náplně práce, spolupráce s učitelem a ředitelem školy, ohodnocení, etiky, rizik spojených s tímto povoláním, ale např. i nejčastějších diagnóz žáku se speciálními vzdělávacími potřebami. Čtenáři zde najdou ukázkové Individuální vzdělávací plány, Plány pedagogické podpory a také mnoho příkladů, jak řešit konkrétní situace při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Kniha je určena pro asistenty pedagoga (začínající i ty již zkušené), pro ředitele škol i ostatní pracovníky ve školství a profesionály zabývající se školskou problematikou. Užitečné informace tu najdou i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami |
| 650 | 0 | 7. | ‡aintegrovaná výchova a vzdělávání ‡7ph121132 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aasistenti pedagogů ‡7ph589748 ‡2czenas |
| 650 | 0 | 7. | ‡aspeciální vzdělávací potřeby ‡7ph754025 ‡2czenas |
| 655 | 7. | ‡apříručky ‡7fd133209 ‡2czenas | |
| 910 | . | ‡aABG312 | |
| 901 | . | ‡a24018 ‡b ‡c24018 ‡tbiblio ‡sSystem Local | |